فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در بابل

مرتضی رمضانی از برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در بابل در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 17September 2019

برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در بابلبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل ظهر امروز در جلسه شورای فرماندهی با بیان اینکه دفاع مقدس از جمله ارزش‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید حفظ شود، اظهار داشت: امسال همزمان با  سراسر کشور درهفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت در مدارس این شهرستان به صدا در خواهد آمد.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، گردهمایی بسیجیان و رزمندگان وعطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس دراین شهرستان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به توانمندسازی اقتدار نیروی مسلح، دانش پژوهشی و معرفت جوانان و سربازان ابراز کرد: بسیج با نشست‌های بصیرتی، ولایتمداری و دفاع همه جانبه، حمایت از تولیدات مردمی درصدد تقویت خودباوری در میان مردم است.

رمضانی تصریح کرد: از جمله دیگربرنامه‌های جانبی هفته دفاع  مقدس در این شهرستان را می‌توان به برگزاری یادواره شهدای زن استان، نمایشگاه‌های دفاع مقدس در حوزه‌های گوناگون، دیدار با خانواده شهدا و همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه بر بال خاطره‌ها، نشر و انتشار وصیت نامه‌های شهدای شهرستان، اردوهای جهادی و افتتاح خانه‌های محروم  از برنامه‌های جانبی هفته دفاع مقدس دراین شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار