معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا:

اقتدار نیرو‌های مسلح مانع جنگ بین ایران و آمریکاست

امیر سرتیپ دوم «محمد اکرمی‌نیا» گفت: بعضی‌ها برجام را مانع جنگ می‌دانستند، اما این اقتدار و قدرت نیرو‌های مسلح بود که مانع بروز جنگ بین ایران و آمریکا شد.
کد خبر: ۳۶۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 17September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، امیر سرتیپ دوم «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۲۳۰ گرگان اظهار داشت: امروز کشور ما به درجه‌ای از قدرت در جامعه بین الملل رسیده که رقیب آمریکا در جهان به حساب می‌آید.

اقتدار نیروهای مسلح مانع جنگ بین ایران و آمریکاست

وی افزود: بعد از جنگ جهانی، آمریکا و شوروی دو قدرت اصلی جهان بودند، به طوری که در آن زمان به جنگ بین آنها جنگ نرم می‌گفتند.

اکرمی‌نیا گفت: از زمان جنگ جهانی دوم تا زمان فروپاشی شوروی، باتوجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروزه قدرت به دو قطب اسلامی - استکباری تقسیم می شود که خود آمریکا نیز به این امر و سخن رهبری اعتقاد دارد، به همین جهت می‌خواهند تحت فشار حداکثری، قدرت را از ایران بگیرند و مردم ایران را با تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی در تنگنا قرار دهند.

وی بیان داشت: بعضی‌ها برجام را مانع جنگ می‌دانستند، اما این اقتدار و قدرت نیروهای مسلح بود که مانع بروز جنگ شد. چون آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر ضربه اول را بزنند، ضربه دومی که متحمل می‌شوند، خسارات سنگینی بر آنها وارد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها