امام جمعه بندر دیر مطرح کرد؛

پیاده‌‌روی اربعین حسینی کنگره بزرگ تشیع و نمایش اقتدار جهان اسلام

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی کنگره بزرگ تشیع و نمایش اقتدار جهان اسلام و نماد پیروزی حق بر باطل است.
کد خبر: ۳۶۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 17September 2019

پیاده‌ روی اربعین حسینی کنگره بزرگ تشیع و نمایش اقتدار جهان اسلام

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بندر دیر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (حرم تا حرم) در شهر دیر، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی کنگره بزرگ تشیع و نمایش اقتدار جهان اسلام و نماد پیروزی حق بر باطل است.

وی با بیان اینکه پیاده‌ روی اربعین نمایش وحدت امت اسلامی و دوست‌داران اهلبیت عصمت و طهارت و نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن و غیر مسلمانان نیز است گفت: این حرکت عظیم نمایشی از دلدادگان اهل بیت و از سویی زمینه‌ای برای معرفت و آشنایی بیشتر جهانیان با اباعبدالله‌ الحسین(ع) است.

امام جمعه بندر دیر با تاکید براینکه هرچه بیشتر امام حسین(ع) را معرفی کنیم، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی خنثی کننده تبلیغات سوء دشمنان علیه اهلبیت است.

حسینی با اعلام اینکه باید در طول مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین برنامه‌های فرهنگی خوبی برای عزاداران تدارک دیده شود یادآور شد: تأمین وسیله نقلیه برای جا‌به‌جایی عزاداران در مسیر برگشت، مهمترین مسئله‌ای است که باید در اولویت کاری این همایش بزرگ فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها