معاون هماهنگ کننده سپاه بوشهر تاکید کرد؛

لزوم فرهنگ‌سازی آموزه‌های شهدا در جنگ اقتصادی دشمنان

سرهنگ «سهراب انبارکی» گفت: دشمن در جنگ اقتصادی، اذهان مردم را هدف قرار داده که باید با درس و آموزه شهدا که همان استقامت و پایداری است فرهنگ‌سازی شود.
کد خبر: ۳۶۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 17September 2019

لزوم فرهنگ سازی از آموزه های شهدا در جنگ اقتصادیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه شهدای والامقام درس ارزشمندی به جامعه و بشریت دادند اظهار داشت: استقامت و پایداری بزرگترین درس شهدا به جامعه است.

وی خاکریز دفاعی در جهاد اقتصادی را مردم دانست و گفت: دشمن در جنگ اقتصادی، اذهان مردم را هدف قرار داده که باید با درس و آموزه شهدا که همان استقامت و پایداری است فرهنگ سازی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را به سبب شهدا و ایثار و حماسه آنان دانست و تصریح کرد: باید در این راستا فرهنگ و دیپلماسی مقاومت در جامعه ترویج شود تا اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.

انبارکی با تاکید بر باز تعریف انگیزه شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: در این راستا امسال یادواره شهدا در همه نقاط شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در 25 دی‌ امسال  خبر داد و گفت: تمام یادواره شهدا در استان بوشهر در سایه‌سار این کنگره برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان داشت: در این راستا 20 کمیته تخصصی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این کنگره تشکیل و فعال شده است.

انبارکی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان است افزود: تولید آثار فاخر، ایجاد نهضت روشنگری، برگزاری یاواره شهدا در سطح پایگاه‌های مقاومت و دیدار با خانواده معظم شهدا از برنامه‌های مهم کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان است.

این مسئول با تاکید بر نام گذاری کوچه و برزن استان به نام شهدای والامقام متذکر شد: خوشبختانه نام فرودگاه بوشهر به نام شهید عاشوری نامگذاری شده و این در حالی است که ورزشگاه بزرگ بوشهر به نام شهید مهدوی ثبت شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار