سرهنگ فضلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پایه‌های نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس تثبیت شد

فرمانده سپاه خاش با برشمردن ظرفیت‌های جنگ هشت ساله ایران در مقابل جبهه نابرابر دشمنان شرقی و غربی گفت: پایه‌های نظام اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تثبیت شد.
کد خبر: ۳۶۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ - 17September 2019

پایه‌های نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس تثبیت شدسرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: کتاب گشوده و همیشه باز دفاع مقدس سرشار از امید و افتخار و عزت است که شهدا و رزمندگان ما در آن دوران سخت آن را نوشتند و به رشته تحریر در آوردند.

وی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی به استحکام و ابهت نظام اسلامی کمک کرد.

فضلی ادامه داد: دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی بعد از گذشت چند دهه همچنان غرورآفرین بوده و اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم از برکت آن دوران تاریخی و سرنوشت ساز است.

این مسئول عنوان کرد: دفاع مقدس عرصه برای نمایش اتحاد و همدلی و انسجام ملی بود که هم اینک با گذشت سالها شاهد همان هم افزایی و یکپارچگی و روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم مستکبران هستیم.

فرمانده سپاه خاش افزود: شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به دنیا نشان دادند که با توکل به ذات یگانه و اخلاص در عمل و حضوری شجاعانه در صحنه می‌تواند قدرتمندترین دشمنان را به زانو درآورد و تسلیم کرد.

وی بیان داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز راه و اهداف شهدا تداوم دارد و قطعا با موفقیت‌های بیشتری همراه خواهد شد، زیرا فرزندان شهیدان با پیروی از منویات رهبری فرزانه و معظم می‌توانند با سرسخت‌ترین دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار