مدیر کل بنیاد شهید لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم کشورمان است

سید حسین نازاریان گفت: هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در این ایام برنامه‌های متنوعی با هدف حفظ نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 16September 2019

هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین مناسبت‌ها در تقویم کشورمان است

«سیدحسین نازاریان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین مناسبت‌ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در این ایام برنامه‌های متنوعی با هدف حفظ نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت روایتگری و بازگویی حماسه‌های خلق شده در دوران دفاع مقدس گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها اجرایی در طول سال، به ویژه در هفته دفاع مقدس از وجود راویان دفاع مقدس استفاده کنند تا افراد جامعه علی‌الخصوص جوانان و نوجوانان با واقعیات دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثار گران لرستان با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: یک گروهان به عنوان پیشمرگان رهبر و پیشمرگان مردم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در رژه شرکت خواهند کرد.

نازاریان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده‌های شهدا توسط مسئولین و کارکنان سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بنیاد شهید است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ما در هفته دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا با حضور مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی  در صبح پنجشنبه، چهارم مهر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، ادامه داد: از پانزدهم مهر به بعد، یازده یادواره‌ شهدا، با محوریت شهدای بسیجی، توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار