مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

طرح هر زائر نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین حسینی اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: همزمان با اربعین حسینی طرح نایب الشهید با شعار نایب الزیاره یکی از شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم باشیم در مسیر اربعین باشیم.
کد خبر: ۳۶۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ - 16September 2019

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،  حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت میراث اولیا و انبیای الهی است، اظهار داشت: آنچه امروز جامعه به آن نیاز دارد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار اجتماعی است که نهادینه‌سازی این فرهنگ منجر به حل معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی در سطح جامعه مقدمه‌ای برای آمادگی جامعه برای مقابله با دشمن است، گفت: اگر فرهنگ ایثار اجتماعی در جامعه تمرین شود زمینه ایثار در راه خدا نیز فراهم می‌شود.

تشکری بر ضرورت عملیاتی کردن مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر فرهنگ ایثار اجتماعی نهادینه و به فرهنگ عمومی تبدیل شود بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه برطرف می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی دارای پیشتوانه قوی است که اجرایی شدن مصوبات باید پیگیری و دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی یک فرصت مهم برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است که هر سال این مراسم پرشورتر برگزار می‌شود.

تشکری از اجرای طرح هر زائر نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: همزمان با اربعین حسینی طرح نایب الشهید با شعار نایب الزیاره یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم باشیم در مسیر اربعین باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه  هدف از اجرای این طرح را نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: زائران اربعین سفیران حسینی محسوب می‌شوند که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار، حماسه ، شهادت و صبر و وفاداری دارند.

وی از اعزام خانواده معظم شهدا به کربلا معلی خبر داد و افزود: امسال 80 نفر از خانواده معظم شهدا استان بوشهر برای شرکت در اربعین حسینی به کربلا اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار