سردار کریمی تاکید کرد؛

تعیین سیاست‌های خبری ناجا در هفته نیروی انتظامی/ لزوم نمایش اقتدار پلیس در هفته ناجا

جلسه تعیین سیاست‌های خبری ناجا در هفته نیروی انتظامی با حضور جانشین معاون اجتماعی ناجا برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 16September 2019

تعیین سیاست‌های خبری ناجا در هفته نیروی انتظامی/ لزوم نمایش اقتدار پلیس در هفته ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ابراهیم کریمی» جانشین معاون اجتماعی ناجا در جلسه تعیین سیاست‌های خبری ناجا در هفته نیروی انتظامی بر اجرای برنامه‌های این هفته به نحو مطلوب تاکید کرد و اظهار داشت: در هفته ناجا اطلاع رسانی به موقع یکی از موضوعات مهم و مدنظر بوده بنابراین لازم است از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای انعکاس مطلوب اخبار به درستی استفاده شود و از سویی باید رسانه‌ها را نیز برای محقق شدن این امور بیش از گذشته تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: لازم است در هفته نیروی انتظامی اقتدار پلیس توأم با رأفت و مهربانی نمایش داده شود.

جانشین معاون اجتماعی ناجا با تاکید براینکه هفته ناجا با ماه محرم و صفر تقارن دارد و لازم است که برنامه‌های این هفته با رعایت حرمت ماه صفر برگزار شود، عنوان کرد: باید نظم و اقتدار، خدمت رسانی و معرفی پلیس هوشمند و ... در تولیدات هنری مورد توجه ویژه قرار بگیرد و تولیدات نیز در راستای معرفی ماموریت‌های ناجا تهیه شود.

وی همچنین به اهمیت خدمت رسانی به مردم نیز تاکید کرد و گفت: در این هفته نباید خدمت رسانی به مردم تحت الشعاع برنامه‌های هفته ناجا قرار بگیرد بلکه در این هفته باید بیش از پیش به مردم خدمت رسانی شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار