نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس:

فساد دستگاه‌های دولتی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

محمد کاظمی گفت: بسیاری از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی در دستگاه قضائی دارای پرونده فساد هستند که زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
کد خبر: ۳۶۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 16September 2019

فساد دستگاه‌های دولتی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد کاظمی نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم مبارزه با فساد درون سازمانی اظهار داشت: مبارزه با فساد تنها به قوه قضا ارتباط ندارد ولی در بحث شفاف‌سازی به خوبی عمل نشده و دستگاه‌های نظارتی نیز به وظایف خود عمل نکرده‌اند.

وی با انتقاد از اینکه چشم و گوش بخش‌های حفاظتی و نظارتی در سازمان‌ها باید بازتر از این می‌بود، گفت: بسیاری از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی در دستگاه قضائی دارای پرونده فساد هستند که زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

کاظمی افزود: بایستی گلوگاه‌ها را محکم ببندیم و افرادی که منابع مالی دولت را در اختیار دارند، باید تکلیف خود را روشن سازند و عملکرد آن‌ها همچون آئینه در اختیار مردم باشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان باید مردم را محرم خود بدانند، به رادیو گفتگو گفت: چه اشکالی دارد که مردم از هزینه کرد بودجه اطلاع داشته باشند؛ باید به گونه‌ای عمل شود که مردم در جریان قرار گیرند.

کاظمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیشنهاد مقام معظم رهبری برای علنی شدن پرونده‌های فساد دولتی در قوه قضائیه، روندی پیشگیرانه اتفاق می‌افتد که فساد را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار