سردار کوهکن:

نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی بدیل است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: نقش صدا و سیما در زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و معرفی دستاورد‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی بدیل است.
کد خبر: ۳۶۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 16September 2019

نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی بدیل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با مدیرکل صدا و سیما و شماری از معاونان و کارشناسان این رسانه دیدار کرد.

در این دیدار سردار «غلام نبی کوهکن» اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی به خوبی توانسته در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی کند که در عرصه دفاع مقدس شاهد حضور موثر فعالان رسانه بوده‌ایم و قطعا اهداف متعالی نظام اسلامی در این رسانه دنبال و تامین می‌شود و در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با شایستگی نقش صدا و سیما نمایان است.

کوهکن با اشاره به اینکه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، در طول دفاع مقدس از نقش و جایگاه ویژه‌ای در حفظ و توسعه روحیه حماسی برخوردار بوده است، اظهار داشت: تقویت اعتماد مردم نسبت به رهبری، تقویت و انسجام ملی، تبیین پیروزی‌های رزمندگان اسلام، پشتیبانی از اهداف و سیاست‌های جنگ، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران جبهه‌های جنگ را می‌توان از جمله محورها و خطوط تبلیغی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس نام برد.

«محمود دولت کردستانی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز با تشریح برنامه‌های این رسانه در ایام هفته دفاع مقدس و در طول سال بیان کرد: برنامه های مهم و حیاتی برای این هفته در نظر گرفته شده که همه باید با صلابت آن را انجام دهیم.

در ادامه معاونان و کارشناسان این رسانه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشريح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها