مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 16September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع ‌پرس از کردستان، «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس استان کردستان اظهار داشت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه هایی از تجربیات هستند که نیاز است از این تجربیات به نحو درستی بهره برداری کرد.

وی گفت: استان کردستان دارای بیش از ۶ هزار نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس است که دارای توانمندی های زیادی هستند  و نیاز است که با برنامه ریزی دقیق از این توانمندی ها استفاده بهینه کرد.

مالکی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح استان همزمان با شهادت شهیدان فکوری و کلاهدوز که روز تجلیل و نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نام گذاری شده  به همین مناسبت قرار است همایش نکوداشت پیشکسوتان در کل استان برگزار شود.

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: این همایش هفتم مهر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و تجلیل از یادگاران هشت دفاع مقدس دانست و افزود: ارائه الگوی مقاومت و مجاهدت به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار