جاسمی: برکناری بولتون هیچ تاثیری بر ایران نخواهد داشت

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برکناری «جان بولتون» را تاکتیک ترامپ دانست و تاکید کرد که برکناری مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا تاثیر خاصی بر ایران نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ - 16September 2019

جاسمی: برکناری بولتون هیچ تاثیری بر ایران نخواهد داشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، قاسم جاسمی با اشاره به برکناری «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا اظهار داشت: این کار یک تاکتیک از سوی ترامپ است، چون بولتون در تصمیماتش بیش از حد افراط داشت که حتی باعث نارضایتی و ناراحتی ترامپ شده بود. افراط‌گرایی او محدود به ایران نمی‌شد که در بسیاری از کشورها هم نمود پیدا کرد و باعث برهم خوردن روابط آمریکا با بسیاری از کشورها شد.

وی ادامه داد: در این بین برخی سیاسیون ایران معتقدند که ترامپ با برکناری بولتون زمینه مذاکره با ایران را فراهم کرده که این درست نیست چون آنها دنبال اهداف و منافع خاص خود یعنی برجام ۲ و ۳ هستند حال این‌که اعتماد کردن و آشتی با گرگ یک خطر استراتژیک است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی اظهار کرد: هیچ اتفاق خاصی با برکناری بولتون درباره اعمال فشار به ایران رخ نمی‌دهد، آنها کار خود را انجام می‌دهند البته که ما هم اقدامات خود را تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها