مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران:

شهدا سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام «عیسی رضایی» گفت: برای حفظ هر سرمایه‌ای هزینه داده‌ایم و شهدا سرمایه‌های این نظام و انقلاب هستند که برای حفظ ارزش‌های نظام جان خود را تقدیم کردند.
کد خبر: ۳۶۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 15September 2019

شهدا سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت بهترین راه تبلیغ ارزش‌ها نمایش ارزش‌ها در قالب فیلم، نمایش و مستند است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: برای حفظ هر سرمایه‌ای هزینه داده‌ایم و شهدا سرمایه‌های این نظام و انقلاب هستند که برای حفظ ارزش‌های نظام جان خود را تقدیم کردند.

این مسئول با اظهار اینکه تربیت ما باید تربیت حماسی باشد، عنوان کرد: ما نیازمند الگو هستیم و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس الگوهای خوبی برای تربیت معنوی هستند و باید خوب تبیین شوند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از نکات برجسته فرهنگ اسلامی است، به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تأکید امام خامنه‌ای در خصوص خودسازی و جامعه سازی و تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، با تلاش جهادی امکان‌پذیر است.

وی شاخصه‌های فرد مبارز را شجاعت، سلاح شناسی و استقامت عنوان کرد و گفت: شهدا به تأسی از قیام عاشورا جان فدا کردند تا دین اسلام زنده بماند.

این مسئول با بیان اینکه تبیین دفاع مقدس صیانت از نظام است، غبارروبی با محوریت روحانیت، تجمع طلاب تحت عنوان پرچمداران نظام، دیدار و تجلیل از روحانیت و طلاب، برگزاری یادواره شهدای منطقه‌ای با محوریت روحانیت، دیدار با پیشکسوتان و جانبازان حوزوی، ایجاد نمایشگاه در خصوص نقش حوزه، مسابقه عکس‌برداری از مراسم طلاب و روحانیت در هفته دفاع مقدس و مسابقه عکس از حضور روحانیت در دفاع مقدس در قالب کلیپ را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار