مدیر فضای مجازی دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

رونمایی از دو اپلیکیشن دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

«محمد معینی‌فر» گفت: دو اپلیکیشن آنلاین «روایت حضور» و «لاله‌های آسمانی» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 15September 2019

«محمد معینی‌فر» مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: 2 اپلیکیشن آنلاین «روایت حضور» و «لاله های آسمانی» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شوند.

وی افزود: اپلیکیشین «روایت حضور» با هدف معرفی  عملیات هایی که استان در آنها حضور داشته و نقش رزمندگان استان سمنان ویژه دانشجویان و دانش آموزان شامل شرح عملیات، نقشه عملیات ها، عکس ارائه شده و اپلیکشین «لاله های آسمانی» با هدف معرفی 16 شهید شاخص استان سمنان شامل زندگی نامه، وصیت نامه، گالری عکس، خاطرات و ... تولید شده است.  

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و گفت: با توجه به ظرفيت های فضای مجازی و علاقه مندی نسل جوان در استفاده از اين فضا می توان از اين فرصت برای تبيين و ترويج ارزش های دفاع مقدس و آشنايی بيشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهره گرفت.

وی با بيان اينكه امروز عصر اطلاعات است و نسل جوان مخاطبان اين اطلاعات هستند، افزود: جنگ تحميلی و آثار بر جای مانده از آن مقطعی از تاريخ كشور محسوب می شود كه نسل كنونی از نزديك آن تاريخ را تجربه نكرده‌اند لذا می توان از فضای مجازی كه گستره بيشتری از تعاملات بشری را به خود اختصاص داده است برای انتقال صحيح و دقيق اطلاعات استفاده كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار