برگزاری نشست کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر

نشست کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر با حضور 20 نویسنده برتر استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ - 15September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «فریما بوشهری» رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در کمیته تدوین، تالیف و نشر کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان با بیان اینکه افراد جامعه مدیون خون شهیدان و همرزمان شهیدان هستند، اظهار داشت: قدم برداشتن و اجرای برنامه هایی در جهت پاسداشت و گرامیداشت مقام شامخ شهدا وظیفه همگی افراد است.

وی با یادآوری اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان به عنوان رئیس کمیته تدوین، تالیف و نشر انتخاب شده است، گفت: ظرفیت های خوبی در بین نویسندگان استان بوشهر وجود دارد که می توان با شناسایی و حمایت حوزه های مختلف را بهتر به جامعه معرفی کرد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه هنر، بیشترین نقش را در انتقال مفاهیم انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: نویسندگان می توانند بیشترین نقش را در کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان ایفاء کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار