نخستین سالگرد سردار رشید اسلام شهید «امید فرجی‌زنگنه» در باغملک برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد سردار رشید اسلام شهید «امید فرجی‌زنگنه» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز در باغملک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ - 14September 2019

نخستین سالگرد سردار رشید اسلام شهید «امید فرجی‌زنگنه» در باغملک برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد  سردار رشید اسلام شهید «امید فرجی‌زنگنه» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز در باغملک برگزار می‌شود.

این مراسم روز (پنج‌شنبه 28 شهریور) از ساعت 21 آغاز می‌شود و تا ساعت 23 ادامه دارد که جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جانبازان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در آن حضور می‌یابند.

به گزارش دفاع‌پرس؛ سردار شهید«امید فرجی‌زنگنه» فرزند نعمت‌الله در روز یکم شهریور سال 1354 در یک خانواده کشاورز در شهر باغملک استان خوزستان دیده به جهان گشود. وی پس از دریافت مدرک کارشناسی در دوران جوانی یعنی در سال 1381 به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در این نهاد مشغول خدمت شد.

شهید فرجی‌زنگنه در سال 1395 دوباره به دانشگاه آزاد شوشتر رفت و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی به پایان رساند و قرار بود که در روز 11 مهر سال 1397 از پایان نامه خود با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دفاع کند.

این دلیرمرد خوزستانی در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

پس از آن پیکر سردار شهید فرجی‌زنگنه به هفتگل انتقال یافت و با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهدا به همراه سرباز شهید علی سلمانوند و سرباز شهید امید نریمیسایی تشییع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار