نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد؛

مسئولین برای رفع مشکلات مردم بسیج شوند/ مقاومت ملت در جنگ اقتصادی قبال ستایش است

«سید قاسم جاسمی» گفت: باید با همدلی و الفت قلوب در جهت رفع مشکلات مردم بسیج شویم و نباید فقط پشت میزها بنشینیم و نظاره گر مشکلات مردم باشیم، بلکه باید به سراغ مردم برویم و از نزدیک مشکلات آن‌ها را لمس و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
کد خبر: ۳۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ - 14September 2019

یکی از افتخارات ما حضور همه اقشار مردم در صحنه دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سید قاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که معظم له فرمودند جنگ در استان کرمانشاه آغاز شد و در این استان نیز به پایان رسید و این نقش بی‌بدیل مردم این دیار را در دفاع مقدس می‌رساند.

جاسمی ادامه داد: یکی از افتخارات ما حضور همه اقشار مردم در صحنه دفاع مقدس است و بیشترین آمار حضور رزمندگان را داریم.

وی خاطر نشان کرد: این استان دومین استان از نظر آمار زنان شهیده است که هم در جبهه و هم در پشت جبهه خدمات شایسته‌ای ارائه کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با این اوصاف ضروری است برنامه‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی بسیار پررنگ‌تر برگزار شود.

این مسئول اشاره‌ای به جنگ اقتصادی حاکم بر کشور داشت و گفت: در این شرایط مردم به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند که جای تشکر دارد و جا دارد مسئولین نیز در این شرایط مردم را یاری کنند.

وی خطاب به مسئولین و مدیران گفت: باید با همدلی و الفت قلوب در جهت رفع مشکلات مردم بسیج شویم و نباید فقط پشت میزها بنشینیم و نظاره گر مشکلات مردم باشیم بلکه باید به سراغ مردم برویم و از نزدیک مشکلات آنها مشاهده کنیم و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار