فرماندار کرمانشاه:

نباید به سادگی از کنار ارزش‌های دفاع مقدس عبور کنیم

«فضل الله رنجبر» گفت: هفته دفاع مقدس سند افتخارات ملت است و ما وظیفه داریم با برگزاری برنام‌های دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نباید به سادگی از کنار ارزش‌های دفاع مقدس عبور کنیم.
کد خبر: ۳۶۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ - 14September 2019

هفته دفاع مقدس سند افتخارات ملت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فضل‌الله رنجبر» فرماندار شهرستان کرمانشاه امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در جبهه نبرد حق علیه باطل شاهد اخلاص بی‌شائبه‌ای بودیم که به خاطر همین روحیه معنوی که در جبهه حاکم بود توانستیم یک ید واحده تشکیل دهیم و از میهن اسلامی به خوبی دفاع کنیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: امنیت و اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم است به برکت و ارزش خون شهدا حاصل شده است.

این مسئول بیان داشت: ایمان الهی، وحدت، جان فشانی رزمندگان و اقشار مختلف مردم و بازاریان در زمان هشت سال دفاع مقدس موجب شد که به خوبی مقاومت کنیم و حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن نیفتاد.

رنجبر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سند افتخارات ملت است، خاطر نشان کرد: وظیفه داریم با برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نباید به سادگی از کنار ارزش‌های دفاع مقدس عبور کنیم.

وی بر برگزاری هر چه با شکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح کرمانشاه طی هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید با برگزاری بازگویی خاطرات در مدارس، رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران در ۳۱ شهریور و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی با مدیریت ورزش و جوانان و بسیج و سپاه از جمله برنامه‌هایی است که در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین به صدا درآوردن زنگ «ما پیروزیم» در مدارس را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش سرفصل تمامی امورات است؛ چرا که زیر بنا محسوب می‌شود.

رنجبر تاکید کرد: دانش آموزان زیر بنا و اساس توسعه جامعه هستند و توجه به این قشر به توسعه فرهنگ کشور بسیار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها