مولوی شهنوازی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

11 هزار شهید اهل سنت از افتخارات بزرگ میهن اسلامی است

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: 11 هزار شهید اهل سنت از افتخارات بزرگ میهن اسلامی بوده و این موضوع از علاقه مردم ما به انقلاب اسلامی حکایت دارد.
کد خبر: ۳۶۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 17September 2019

11 هزار شهید اهل سنت از افتخارات بزرگ میهن اسلامی استمولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: 11 هزار شهید اهل سنت از افتخارات بزرگ میهن اسلامی بوده و این موضوع از علاقه مردم ما به انقلاب اسلامی حکایت دارد.

وی افزود: همراهی و همگامی مردم شیعه و سنی در هشت سال جنگ تحمیلی نشان دهنده وجود یک وحدت ناگسستنی و منسجم بوده که مردم ایران در آن دوران سخت و مشقت بار توانستند برای کشور عزت و افتخار کسب کنند.

امام جمعه اهل سنت خاش اظهار داشت: شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سال های انقلاب اسلامی به زیبایی از ارزش های والای اسلامی صیانت کرده‌اند.

مولوی شهنوازی بیان کرد: تدابیر هوشمندانه امام راحل (ره) و مجاهدت‌های رزمندگان سپاه اسلام در دفاع مقدس توانست توطئه‌های دشمنان را ناکارآمد و ضربات سختی بر پیکره دشمنان وارد کند.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با دشواری های فراوانی مواجه شدند که صدها هزار شهید و جانباز و آزاده نتیجه حضور در جبهه های جنگ بود، لذا توصیه می کنیم دولت به مطالبات مردمی پاسخ بدهد زیرا مردم ما ولی نعمت‌اند و شایستگی برخورداری از بهترین خدمات را دارند.

مولوی شهنوازی با قدردانی از تلاش‌های سپاه برای رونق دادن خدمات و تلاش برای محرومیت زدایی و امید بخشیدن به مردم در جامعه افزود: باید شرایطی در کشور فراهم شود که ملت در آسایش و آرامش به زندگی روزمره‌شان بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها