سردار «کارگر» درگذشت جانباز «منوچهر ریحانی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی درگذشت ایثارگر و جانباز سرافراز اسلام، مرحوم «منوچهر ریحانی» را به برادر وی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» و دیگر اعضای خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۶۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ - 14September 2019

سردار کارگر درگذشت جانباز «منوچهر ریحانی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی درگذشت «منوچهر ریحانی» ایثارگر و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس را به برادر وی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و دیگر اعضای خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و برای وی علو درجات، غفران الهی و همنشینی با همرزمان و یاران شهیدش را مسألت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی»
فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، درگذشت ایثارگر و جانباز سرافراز اسلام، مرحوم «منوچهر ریحانی» را خدمت جناب‌عالی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

یقیناً حضور، تلاش و مجاهدت‌های آن جانباز و خادم‌الحسین (ع) در دوران هشت سال حماسه و ایثار، حراست و پاسداری از میهن اسلامی در برابر تهاجم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در کارنامه اعمال وی ثبت و ضبط و در نزد پروردگار صاحب ذوالجلال محفوظ و مأجور است.

اینجانب از درگاه خداوند منان، علو درجات و غفران الهی و همنشینی با همرزمان و یاران شهیدش را مسألت نموده و برای بازماندگان محترم، آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار