مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان‌های گلستان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: امسال برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس، رژه نیرو‌های مسلح در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و جایگزین آن در شهرستان‌ها برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با دبیری فرمانداران و فرماندهان نواحی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 14September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان گلستان، جلسه‌ای به صورت ویدئوکنفرانس با موضوع ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان صبح امروز (شنبه)، با حضور «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی-امنیتی استانداری گلستان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان و همچنین فرمانداران شهرستانها، در استانداری گلستان برگزار شد.

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستانهای استان

در ابتدای این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: یکی از وقایع بسیار حساس پس از انقلاب اسلامی، دوران 8 سال دفاع مقدس بود و همه ساله این ایام با هدف نکوداشت رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان، در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: امسال برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس، رژه نیرو‌های مسلح در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و جایگزین آن در شهرستان‌ها برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با دبیری فرمانداران و فرماندهان نواحی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ضمن تشریح برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در استان گلستان گفت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس متشکل از 9 کارگروه است که برنامه ها و مسئولیت هر کارگروه مشخص شده است و تمامی برنامه ها در راستای همگرایی دوران دفاع مقدس با جوانان امروز و با هدف تحقق گام دوم انقلاب خواهد بود.

در ادامه «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور انجام برنامه های هفته دفاع مقدس باید با گستره بیشتری صورت گیرد و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای نمایش وحدت و همدلی است.

در پایان هر یک از اعضای جلسه نظرات خود را نسبت به مصوبات جلسه ارائه دادند و مقرر شد روسای کارگروه ها نسبت به تشکیل جلسه با اعضاء کارگروه مربوطه اقدام و تمامی دستگاه های اجرایی، برنامه های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستانهای استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها