امام جمعه دیر:

حضور مقتدی صدر در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از هم‌افزایی جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: سخنرانی سید حسن نصرالله بازتاب گسترده‌ای در کشور و منطقه داشته و کاربران فضای مجازی به پشتیبانی از انقلاب اسلامی حرف دل خود را بیان کردند و حضور مقتدی صدر در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از هم‌افزایی جبهه مقاومت و خاری در چشم دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ - 13September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه دیر در خطبه نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه حذف شهرستان دیر از شمول مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت موجب دغدغه و اعتراض مردم بویژه نخبگان قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به ذهنیت قبلی از وزیر نفت و مشاور اجتماعی وی در رابطه با این شهرستان متعجب شدم و بنا بر این می‌گذاریم که این شهرستان از قلم افتاده است.

امام جمعه دیر تصریح کرد: درخواست داریم که دیر همچون شهرستان کنگان و عسلویه تحت شمول مسئولیت های اجتماعی نفت قرار گرفته و در این خصوص تجدید نظر شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دریای این شهرستان ها یکی است و اگر آلودگی ایجاد می شود شامل دریای دیر هم می‌شود، خواستار شد: عدالت اجتماعی یکی از خواسته های مردم در تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ماموریت های نیروی سه گانه سپاه گفت: سپاه پاسداران عملیات مهم در جنگ تحمیلی انجام داده و امروز هم در زمین، دریا و هوا در کنار سایر نیروها حضوری فعال دارد.

امام جمعه دیر گفت: سخنرانی سید حسن نصرالله بازتاب گسترده ای در کشور و منطقه داشته و کاربران فضای مجازی به پشتیبانی از انقلاب اسلامی حرف دل خود را بیان کردند و حضور مقتدی صدر در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از هم افزایی جبهه مقاومت و خاری در چشم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها