مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها نقش برجسته و مهمی در دوران جنگ ایفا کردند

سردار محمد علیپور گفت: رسانه‌ها همواره نقش برجسته و مهمی در دوران جنگ ایفا کردند.
کد خبر: ۳۶۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 12September 2019

بازدید مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از خبرگزاری فارس در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در آستانه هفته دفاع مقدس، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان امروز از دفتر خبرگزاری فارس در اهواز بازدید کرد.

وی هدف خود از این بازدیدها را اهمیت دادن به رسانه ها و نقش برجسته آنان در دوران دفاع مقدس و جنگ رسانه ای و نرم امروز دشمن در قبال جامعه برشمرد و افزود: زمانی ما در طول جنگ متوجه اهمیت رسانه شدیم که فهمیدیم گاهی لنز دوربین شهید رهبر از نوک لوله های کلاشینکف رزمندگان جلوتر است و امروز نیز همان جسارت و شهامت و البته پیشروی در مقابل بمباران اخبار ضد و نقیض علیه جمهوری اسلامی باید سرلوحه جامعه رسانه ای کشور باشد.

سردار علیپور در ادامه به تدوین نقش رسانه ها در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: وظیفه خبرنگاران و رسانه های ارزشی امروز در این است که همت کنند و آن نقش بی بدیل را احصاء و منتشر کنند تا برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

در این بازدید که «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و «حسین نجفی» مسئول پیگیری امورات دفاع مقدس در فرمانداری های استان، سردار علیپور را همراهی می کردند وی از خدمات رسانه ای و انقلابی پرسنل خبرگزاری فارس در استان خوزستان تقدیر و خواهان همکاری رسانه ای و دوجانبه بیشتر با دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها