مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

دشمن به دنبال محو نام و یاد شهیدان است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: دشمن به دنبال محو نام و یاد شهیدان است، بر همین اساس هر یک از مسئولان در هر پست و جایگاهی که قرار دارند باید آرایش جنگی بگیرند و با جریانی که می­‌خواهد این توطئه را به اجرا درآورد مبارزه کنند.
کد خبر: ۳۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 12September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان «مشهد» که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جریان باطل به دنبال آن است تا مردم را نسبت به راه شهدا گمراه کند. باید منطق عمومی نظام و دستگاه­‌های ذی‌ربط مقابله به مثل با این توطئه باشد.

وی افزود: از آنجا که خدمت در نظام جمهوری اسلامی که امانت شهیدان است بدون توجه به مجاهدت و از جان گذشتگی شهدا ارزشی ندارد و از سوی دیگر دشمن به دنبال محو نام و یاد شهیدان است، لذا هر یک از مسئولان در هر پست و جایگاهی که قرار دارند باید آرایش جنگی بگیرند و با جریانی که می­‌خواهد این توطئه را به اجرا درآورد مبارزه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: درس ثابت شهیدان از پای ننشستن و خدمت بی‌منت با روحیه جهادی است. در حوزه­‌های مختلفی که مشغول به خدمت هستیم باید دشمن را دقیق دید و علیه آن صف ببندیم.

یوسفعلی­‌زاده با بیان اینکه باید دفاع مقدس را همچون محرم و صفر زنده نگهداشت، ادامه داد: تمام شهدای کشورمان به شهدای اسلام و شهدای کربلا تأسی کردند. محرم و صفر به ما درس می­‌دهد و راهنمای ما در زندگی است دفاع مقدس به عنوان امتداد این حرکت بزرگ نیز از این ویژگی برخوردار است.

وی انس هر یک از مسئولان را با یکی از شهدا در جهت تأسی به آن شهید توصیه کرد و ابراز داشت: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه­‌های مختلفی برگزار می‌­شود، اما عملی­‌ترین اقدامی که در جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس می­‌توان انجام داد کارکردن مثل شهیدان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان گفت: باید همچون شهیدان بی منت، با اخلاص و با تمام وجود، تحت امر ولایت علیه دشمن کار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار