عضو هیئت علمی دانشگاه:

دشمنان برای ضربه زدن به پیام عاشورا با برنامه عمل می‌کنند

منوچهر فضلی‌خانی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به عاشورا و پیام آن، با برنامه عمل می‌کنند، اظهار کرد: باید برای مقابله با تحریف و شبهه افکنی دشمنان، اقدامات زیربنایی را در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش انجام دهیم
کد خبر: ۳۶۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 12September 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، برنامه «از سکوت تا بایکوت» رادیو گفت‌وگو با موضوع شبهات رسانه‌ای نظام سلطه و شبکه‌های هماهنگ با آن‌ها و با حضور منوچهر فضلی خانی عضو هیات علمی دانشگاه به روی آنتن رفت.

منوچهر فضلی خانی در آغاز با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، این اقدامات را حساب شده و با برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان با یک تفکر بر اساس رویکرد‌های خبیث شان، این برنامه‌ها را طراحی و مدیریت می‌کنند. طبیعتا فلسفه و اهداف این اقدامات، تضعیف وحدت مسلمین است، زیرا با وحدت و رشد مسلمانان، منافع دشمنان به خطر می‌افتد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام تمرکز جدی بر عاشورا دارند، زیرا عاشورا این جماعت را اذیت می‌کند. عاشورا الگوی همه انقلاب‌ها و سرمنشا جهش و تحول جوامع در مقابل استکبار جهانی است. عاشورا همچنین یک دانشگاه است که در میان انسان‌ها و مسلمانان، تحول جدی ایجاد می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه از سرمایه گذاری دشمنان برای شبهه افکنی و ایجاد انحراف در عاشورا گفت و اظهار داشت: نظریه پرداز‌های دشمنان تمرکز اصلی خود را بر عاشورا گذاشته‌اند، زیرا فرهنگ عاشورا، فرهنگ ایثار، راستگویی، شجاعت، اخلاص، وفاداری و همه واژه‌های نیک و بلند انسانی است.

وی تصریح کرد: عاشورا، تبیین گر واژه‌های اصیل انسانی و الهی است و دشمن از این واژه‌ها و مولفه‌های انسانی می‌ترسد، زیرا مانع ظهور و بروز آن‌ها در این قلمرو است. آن‌ها دوست دارند، زیبایی‌های این روز بزرگ را تضعیف و کمرنگ کنند. همه می‌دانیم سرمنشان تحولات در همه مکان و زمان ها، عاشورا است. هر انسانی که در قلمرو زیبایی‌ها گام بر می‌دارد، در جبهه امام حسین (ع) است و اگر در مقابل این زیبایی‌ها ایستاده و ظلم می‌کند، در جبهه کفر است.

فضلی خانی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به عاشورا و پیام آن، با برنامه عمل می‌کنند، اظهار کرد: باید برای مقابله با تحریف و شبهه افکنی دشمنان، اقدامات زیربنایی را در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش انجام دهیم تا اثر این اقدامات خنثی شود، زیرا در غیر این صورت، دشمنان همچنان به پیش خواهند آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار