مدیر امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

تولید 118 خاطره صوتی رزمندگان بوشهر در دفاع مقدس

«علی صفری» از تولید 118 خاطره صوتی از رزمندگان دفاع مقدس خبر داد و گفت: کتاب صوتی «نشان شجاعت» مجموعه خاطرات برگزیده 2 جشنواره خاطره‌‌نویسی رزمندگان استان بوشهر در سال‌های 90 و 91 است.
کد خبر: ۳۶۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 11September 2019

«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه در حوزه فعالیت هنری دفاع مقدس صد برابر فعالیت‌های صورت گرفته باید کار شود، اظهار داشت: با توجه به گسترش و فراگیری فضای مجازی دسترسی و سهولتد برای کاربران در این فضا آسان‌تر از گذشته شده است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: کتاب‌های صوتی ارزشمندترین و تاثیرگذارترین کار جهت ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت در جامعه کنونی است.

صفری از تولید 118 خاطره صوتی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: کتاب صوتی «نشان شجاعت» مجموعه خاطرات برگزیده 2 جشنواره خاطره‌ نویسی رزمندگان استان بوشهر در سال‌های 90 و 91 است.

وی با بیان اینکه این کتاب صوتی در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد، گفت: کتاب «نشان شجاعت» به نویسندگی «سید نعمت الله رکنی» با خوانش «الهام حدیان‌زاده» تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار