بازدید معاون عمرانی استاندار خوزستان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

«فاضل عبیات» از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 11September 2019

بازدید معاون عمرانی استاندار خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فاضل عبیات» معاون عمرانی استانداری خوزستان امروز از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز بازدید کرد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان که وی را در این بازدید همراهی می کرد ضمن ارائه گزارشی از چگونگی روند ساخت این مرکز اظهار داشت: بی‌شک این موزه شناسنامه معنوی و هویت دفاع مقدسی استان خوزستان خواهد شد.

در ادامه بازدید «فاضل عبیات» از آمادگی استانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: همه نهادها باید در این طرح ملی مشارکت کنند چرا که ما معتقد هستیم که این موزه باید در سطح ملی طراحی و ساخته شود تا همه رزمندگانی که از سراسر کشور در دوران دفاع مقدس در این جغرافیا به نبرد با دشمن بعثی پرداختند بتوانند آثار و خاطرات خودشان را ببینند.

وی از روند پیشرفت 30 درصدی فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان نیز ابراز خشنودی کرد و ادامه داد: هر چند بخاطر بحث سیلاب و دیگر مشکلات استانی، کمی از زمان برنامه‌ریزی عقب هستیم ولی با پای کار آمدن شهرداری اهواز و همت دیگر نهادهای استانی قادر خواهیم بود تا این عقب ماندگی را جبران کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها