مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان تاکید کرد؛

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه‌ای تولیدات حوزه دفاع مقدس در خوزستان

مسلم رحیمی گفت: پیشنهاد ما این است که قرارگاه تولیدات دفاع مقدس در خوزستان تشکیل شود؛ این کار جهت جلوگیری از تولیدات جزیره‌ای در حوزه دفاع مقدس و نظارت بر آثار فاخر در این حوزه ضروری است.
کد خبر: ۳۶۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ - 09September 2019

تشکیل قرارگاه رسانه ای تولیدات حوزه دفاع مقدس در خوزستان

 «مسلم رحیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در حاشیه نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، اظهار داشت: از میان ۲۳ هزار شهید استان خوزستان،  تقریبا برای 2 هزار و 300 شهید، کار تلویزیونی در قالب برنامه‌های کوتاه، فیلم‌های مستند بلند یا کوتاه تولید شده است که در برابر تعداد شهدای ما کار ناچیزی است.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که قرارگاه تولیدات دفاع مقدس در خوزستان تشکیل شود؛ این کار جهت جلوگیری از تولیدات جزیره‌ای در حوزه دفاع مقدس و نظارت بر آثار فاخر در این حوزه  ضروری است.

مسئول کمیته فرهنگی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: پیشنهاد دیگر، برگزاری جشنواره رسانه‌‌ای در حوزه استانی با محوریت دفاع مقدس با مدیریت ارشاد اسلامی است. همچنین ادارات را موظف کنیم برای شهدای خود مستندسازی کنند.

رحیمی در پایان افزود: برنامه‌های مردمی در هفته دفاع مقدس خیلی اثر دارد و با حمایت‌های استانی می‌توان نقش هر شهرستان را در دوران دفاع مقدس تبیین و آن را در رسانه ملی منعکس کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار