مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

«عاشورا» و «مهدویت» دو بال شیعیان است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری گفت: شیعه دو بال دارد که یک بال آن عاشورا و دیگری مهدویت است و دشمن به دنبال قطع کردن این دو بال است و با وجود ولایت‌فقیه به خواسته‌اش نخواهد رسید.
کد خبر: ۳۶۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ - 08September 2019

«عاشورا» و «مهدویت» دو بال شیعیه استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در سوگواره «بصیرت عاشورایی» اظهار داشت: عاشورا متصل به مهدویت است زیرا امام حسین (علیه السلام) فرمودند اولین کسی است که از عالم برزخ رجعت می‌کند و این یعنی آن زمان به مهدویت متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه از خداوند بخواهیم ما را جزو کسانی قرار دهد که جزو خون‌خواهان حسین (علیه السلام) باشیم، افزود: شیعه دو بال دارد که یک بال آن عاشورا و دیگری مهدویت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: دشمن همیشه به دنبال قطع کردن دو بال شیعیان یعنی عاشورا و مهدویت است و هر زمانی که می‌خواهد این دو بال را قطع کند با ولایت‌فقیه مواجه می‌شود که ولایت فقیه مردم را آگاه می‌کند و نمی‌گذارد دشمن به خواسته خود برسد.

شکریان‌امیری عنوان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است هر زمانی که بخواهد بال‌های شیعیان را از بین ببرد حتما باید محافظ آن یعنی ولایت‌فقیه را از بین ببرد؛ امروز ولی فقیه با بصیرت‌افزایی جامعه جلوی شبهه‌افکنی دشمنان در زمینه مهدویت و عاشورا را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن با گرفتن عاشورا و مهدویت به دنبال استعمال مسلمانان است، خاطرنشان کرد: زیارت عاشورا در شب‌های جمعه و شرکت در مجالس عزاداری امام حسین (علیه السلام) دارای برکات فراوانی است که می تواند انسان را در دنیا و آخرت عاقبت بخیر کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: دعا برای فرج امام زمان (عج) باید در طول روز انجام شود که موجب خوشنودی اهل بیت و امام زمان (عج) شود.

شکریان‌امیری در پایان گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار