پیام تبریک رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سردار غیب‌پرور

سردار غلامرضا سلیمانی در پیامی انتصاب سردار غلامحسین غیب‌پرور را به جانشینی فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) تبریک گفت.
کد خبر: ۳۶۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ - 08September 2019

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به انتصاب جدید سردار غیب پرور را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای به سردار «غلامحسین غیب پرور» ریاست پیشین سازمان بسیج، انتصاب وی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران به جانشینی فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار برادر غلامحسین غیب پرور

سلام علیکم

مسئولیت‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و خون‌های مقدس شهداست؛ تلاش و مجاهدت مضاعف در حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آر مان‌ها‌ی به حق شهیدان والامقام رسالتی بس خطیر و ضرورتی اجتناب ناپذیر است که همه ما مفتخر به انجام آنیم.

اینجانب با کمال خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی از طرف فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (علیه السلام)» که مبیّن مراتب تعهد، دلسوزی و درایت شماست را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها