در تاسوعا و عاشورای حسینی صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات رایگان درمانی و آموزشی توسط بسیجیان در شهرستان نظرآباد

همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، اردوی جهادیِ درمانی، فرهنگی و آموزشی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 08September 2019

ارائه خدمات رایگان درمانی و آموزشی توسط بسیجیان در شهرستان نظر آبادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در اردوی جهادی خود که در شهرستان نظر‌آباد البرز برپا می‌شود، پزشکان، دندانپزشکان و دانشجویان رشته‌های پزشکی از ۱۶ الی ۲۱ شهریور به ارائه خدمات پزشکی و فرهنگی به هموطنان محروم خود می‌پردازند.

در این طرح ۵۰ پزشک جهادگر با تخصص‌های داخلی، ارتوپدی، ریه، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه و روان شناسی به همراه ۲۰ دندانپزشک اقدام به ویزیت و درمان ویزیت هم وطنان محروم خود خواهند پرداخت.

تعدادی از این پزشکان جهادگر نیز علاوه بر ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی، در منازل خانواده شهداء و جانبازان حضور یافته و اقدام به ویزیت و درمان این عزیزان می‌پردازند. همچنین برگزاری کلاس‌های مشاوره تحصیلی و آمادگی کنکور نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده در اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) است.

لذا با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سپاه شهرستان نظر آباد پیش بینی می‌شود در زمینه پزشکی بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر و در زمینه دندانپزشکی هم در حدود ۵۰۰ نفر از هموطنان محروم این شهرستان از خدمات درمانی این گروه جهادی بهره‌مند شوند.

گفتنی است ۱۵۰ قلم دارو توسط پزشکان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) تهیه شده که به مراجعان خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها