امیر آریانفر خبر داد؛

پایش مسیر تردد زائران اربعین توسط پهپادهای ارتش

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با بهره‌گیری از تعدادی پهپاد نیروی ارتش جمهوری اسلامی مسیر‌ زوار اربعین حسینی از لحاظ امنیتی رصد می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 08September 2019

پایش تصویری نوار مرزی خسروی توسط پهپادهای ارتش/ آماده‌باش ناوگان ترابری برای کمک به زائران اربعینبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه غرب ارتش صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، از آمادگی زیرساخت‌های لازم به منظور خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی از سوی ارتش خبر داد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش در خصوص احداث پارکینگ، گفت: در بحث احداث پارکینگ در محل شهرک صنعتی قصرشیرین ۶۰ هکتار با ظرفیت ۲۰ هزار خودرو آماده شده است.

وی از افزایش و تقویت نیرو‌ها برای برقراری امنیت در این مرز خبر داد و افزود: پایش تصویری مسیر تردد زوار در مرز خسروی توسط نیرو‌های مستقر در منطقه انجام می‌شود.

آریانفر به رصد مسیر‌های تردد زوار از طریق پهپاد‌ها در آن‌سوی مرز‌ها اشاره و بیان کرد: با بهره‌گیری از پهپاد‌های ارتش جمهوری اسلامی مسیر زوار از لحاظ امنیتی و رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی گشت‌های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده‌روی زائران در راستای افزایش احساس امنیت زوار است.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با اشاره به جانمایی محل احداث بیمارستان صحرایی در این منطقه، ادامه داد: اورژانس هوانیروز نیز در مرز مستقر می‌شود.

وی به خدمات‌رسانی ناوگان ترابری ارتش برای خدمت به زوار اشاره کرد و افزود: برای تسریع در امور حمل و نقل زائران ناوگان ترابری در اختیار زوار است تا بخشی از مسیر را خدمات‌رسانی کند.

آریانفر به آمادگی در راستای خدمات‌رسانی به ۳۵ تا ۶۰ هزار نفر در روز خبر داد و گفت: تأمین هر سه وعده صبحانه، نهار و شام برای زوار و همچنین میان‌وعده پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار