معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خبر داد؛

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان در هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان در پایان هفته دفاع مقدس سال جاری همزمان با سراسر کشور برگرار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 08September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه دفاع مقدس که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در استان کردستان در تاریخ 7 مهر سال جاری برگزار می شود.

وی گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ذخایر ارزشمند این نظام هستند، اینان کسانی بودند که جوانی و راحتی خود را فدای ما کردند تا ما در امنیت و آسایش بتوانیم زندگی کنیم لذا بحث نکوداشت و تجلیل از این شهدای زنده کمترین کاری است که ما می توانیم در راستای پاسداشت جانفیانی آنها انجام بدهیم.

این مقام مسئول افزود: امروز پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تندیس‌های زنده فداکاری هستند که ما باید با قدردانی و استفاده از تجربیات آن بزرگواران از ظرفیت بالایشان استفاده کنیم تا بتوانیم دفاع مقدس را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

در ادامه جلسه جهت برگزاری همایش بزرگ نکوداشت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس کردستان در تاریخ هفتم مهر همزمان با سراسر کشور صحبت شد و از نقطه نظرات حاضرین در جلسه به جهت بهبود کیفیت کار بهره گرفته شد که در نتیجه آن ستاد تجلیل و گرامیداشت پیشسکوتان دفاع مقدس در استان تشکیل و آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار