فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

برگزاری مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس در بوشهر

سردار «رمضان زیرراهی» گفت: مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس به صورت متمرکز در مرکز استان در تاریخ ۱۷ مهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 08September 2019

برگزاری مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس در بوشهر به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیرراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری سی‌ و سومین یادواره شهدای خلیج فارس با گرامیداشت و تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: راه شهدا امتداد راه و مسیر امام حسین (ع) است و شهدا با خون خود به جامعه درس عزت، سربلندی و ایثار دادند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا به گردن تک تک افراد جامعه حق دارند و با بذل جان خویش به ما آموختند که در راه آرمان‌ها و اهداف مقدس نظام اسلامی از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنیم، گفت: هم‌اکنون جامعه به فرهنگ شهید و شهادت بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج دارد و بدون این فرهنگ مقدس جامعه ارتقا پیدا نکرده و به اهداف عالیه خود دسترسی پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: شهدای خلیج فارس با شجاعت بی‌بدیل خود آنچنان رعب و وحشتی در دل استکبار جهانی آفریدند که برای همیشه در صفحات تاریخ جاودانه خواهد ماند.

زیرراهی افزود: وظیفه همگانی ما این است که هر سال یادواره شهدا خصوصاً شهدای خلیج فارس را پرشکوه و با عظمت‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم تا فرهنگ شهادت و ایثارگری بیشتر از قبل در جامعه رواج یافته و نسل جوان با این فرهنگ مقدس بیشتر انس و الفت برقرار کنند.

وی در مورد برنامه‌های سالگرد شهدای خلیج فارس گفت: در ۱۶ مهر همزمان با سالگرد شهدای خلیج فارس، محل شهادت این قهرمانان در حوالی جزیره فارسی توسط یک فروند بالگرد و با حضور خانواده معظم شهدا گلباران می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس به صورت متمرکز در مرکز استان در تاریخ ۱۷ مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار