فرمانده حفاظت سپاه تأکید کرد؛

زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر کلنگ‌زنی شود

سردار «فتح‌الله جمیری» با تأکید بر اینکه باید همزمان با آغاز اجلاسیه کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر کلنگ‌زنی شود، گفت: مسئولین استانی باید همت کنند تا این امر مهم تحقق یابد.
کد خبر: ۳۶۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 08September 2019

زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر کلنگ زنی شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با فرمانده سپاه حفاظت پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار «فتح الله جمیری» در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به اهمیت برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در تمام عرصه های جنگ هشت ساله دفاع مقدس نقش به سزایی را ایفاء کردند.

فرمانده سپاه حفاظت پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با یادآوری اینکه رزمندگان دلیر استان بوشهر در نبردهای زمینی، هوایی و دریایی خوش درخشیدند، گفت: مسئولین و مردم استان بوشهر باید تلاش بیشتری در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در استان داشته باشند.

وی با تأکید بر گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در سطح استان به اهمیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر اشاره کرد و با ابراز تآسف از عدم وجود این مرکز در استان تصریح کرد: فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و به خصوص شورای تأمین استان بوشهر باید هر چه سریعتر این نقصان بزرگ استان را برطرف کنند.

سردار جمیری به نقش و عملکرد مردم ولایتمدار استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار اشاره کرد و تأکید کرد: باید این عملکرد رزمندگان اسلام برای همیشه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهر به یادگار گذاشته شود.

فرمانده سپاه حفاظت پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: نسل های آینده باید عظمت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان این دیار سلحشور در تمام ادوار مختلف تاریخ همراه با انتقال ارزش های این مرز و بوم را در مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان درک کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید همزمان با آغاز اجلاسیه کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر کلنگ زنی شود افزود: مسئولین استانی باید همت کنند تا این امر مهم تحقق یابد.

فرمانده سپاه حفاظت پاسداران انقلاب اسلامی در پایان به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر قول مساعدت و همکاری جدی جهت پیگیری های مسرانه زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس از مسئولین لشکری و استانی را دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار