وقوع چهار انفجار در سه منطقه بغداد

منابع امنیتی عراق از وقوع چهار انفجار تروریستی در مرکز، شرق و جنوب غرب بغداد خبر دادند.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ - 07September 2019

وقوع چهار انفجار در سه منطقه بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بغداد شامگاه شنبه شاهد وقوع انفجار چهار بمب در سه منطقه بغداد بوده است که در مجموع 9 نفر زخمی شدند.

شبکه خبری السومریه گزارش داد که یک انفجار در منطقه «البلدیات» واقع در مرکز بغداد و دیگر در منطقه «باب الشیخ» در جنوب غربی پایتخت عراق به وقوع پیوست.

در همین ارتباط، یک منبع امنیتی عراق به السومریه نیوز گفت که «انفجار بمب کنار جاده‌ای در منطقه الشرطه الرابعه واقع در جنوب غربی بغداد به زخمی شدن دو نفر منجر شد».

وی تاکید کرد که «همزمان یک بمب کنار جاده‌ای در نزدیکی منطقه باب الشیخ در مرکز بغداد رخ داده که در نتیجه آن، سه نفر زخمی شدند».

منابع بیمارستانی می‌گویند که از میان پنج زخمی ناشی از وقوع این دو انفجار، وضعیت جسمانی یکی از آنها وخیم است.

دو بمب کنارجاده‌ای هم در منطقه «الطالبیه» واقع در شرق بغداد منفجر شد که به دنبال آن، چهار نفر از غیرنظامیان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناسان می‌گویند که عراق هر چند پس از شکست داعش در سال 2017، رنگ و روی ثبات امنیتی را به خود دیده است، اما کمابیش از وقوع انفجارهای تروریستی رنج می‌برد.

نیروهای عراقی به تازگی هفت پایگاه داعش را در استان صلاح الدین واقع در مرکز این کشور منهدم کردند که وزارت دفاع عراق دیروز جمعه با صدور بیانیه‌ای صحت آن را تائید کرده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها