رژیم صهیونیستی 3 فلسطینی را در مرز‌های غزه بازداشت کرد

رژیم صهیونیستی سه نفر از فلسطینیان را به اتهام تلاش برای نفوذ به پادگان‌های نظامی آن در مرز‌های شمالی نوار غزه بازداشت کرد.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ - 07September 2019

رژیم صهیونیستی 3 فلسطینی را در مرز‌های غزه بازداشت کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، رژیم صهیونیستی روز شنبه سه نفر از جوانان فلسطینی را به اتهام تلاش برای نفوذ به پادگان‌های خود در مرز‌های شمالی غزه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

بازداشت این سه فلسطینی شامگاه شنبه در حالی صورت می‌گیرد که دو یا سه نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح شنبه در عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در کرانه باختری زخمی شده بودند.

گروه‌های مقاومت فلسطین از این عملیات به عنوان یک عملیات «قهرمانانه» تمجید و اعلام کردند که «عملیات قهرمانانه امروز حاوی این پیام است که رژیم صهیونیستی دیگر در سرزمین ما امنیت ندارد».

در همین ارتباط، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که «مقاومت قادر است رژیم صهیونیستی را به اجرای توافقات شکست محاصره ملزم کند و تماس‌ها و ارتباطات بین این جنبش و میانجی‌گران بر سر این موضوع همچنان برقرار است».

در عملیات استشهادی روز شنبه جوانان فلسطینی در منطقه «عزون» کرانه باختری که با استفاده از سلاح سرد انجام شد، دو یا سه صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار