امام جمعه بابلسر:

مقاومت و ایستادگی مقابل مستکبران رمز پیروزی مسلمان است

حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» گفت: استقامت، مقاومت و ایستادگی مقابل مستکبران رمز پیروزی ملت‌های مسلمان است.
کد خبر: ۳۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ - 07September 2019

مقاومت و ایستادگی مقابل مستکبران رمز پیروزی مسلمان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر ظهر امروز در مراسم سوگواره «بصیرت عاشورایی» با بیان اینکه شناخت حق در زندگی بسیار مهم است، اظهار داشت: در واقعه کربلا یزیدیان حق را نشناختند چون شکم‌های آنها از حرام پر بوده است.

امام جمعه شهرستان بابلسر بیان کرد: حق را اگر بشناسیم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند خواهیم بود؛ در واقعه کربلا آنهایی که با امام حسین (علیه السلام) بودند برای همیشه سربلند هستند.

قلی‌پور راه رسیدن به خداوند را توحید و ولایت دانست و ادامه داد: برخی افراد فکر می‌کنند از هر راهی می‌توانند به حق برسند که این مسئله اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از افراد حق را می‌شناسند اما در بعضی از موضوعات و شرایط باید مواضع شفاف در دفاع از حق داشته باشند، سکوت می‌کنند برای اینکه آسیبی به آنها نرسد و هزینه ندهند.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه برخی افراد حاضر هستند ولی‌فقیه آنها هزینه بدهد اما آنها هزینه ندهد، عنوان کرد: شناخت حق، شناخت مسیر حق، حرکت در مسیر حق و استقامت در مسیر حق چهار موضوع بسیار مهم است.

قلی‌پور ثابت قدم بودن در مسیر حق را از تمامی موارد مهم‌تر و سخت‌تر دانست و اظهار کرد: در واقعه کربلا برخی افراد تا روزهای آخر در کنار امام حسین (علیه السلام) بودند اما به یکباره جدا شدند و مسیر ناحق را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم به ما یاد دادند زیاد دعا کنیم که در مسیر حق ثابت قدم باشیم، افزود: بزرگانی در طول تاریخ لغزیدند و از قطار انقلاب پیاده شدند و ما باید مراقب باشیم که جزو آن دسته از افراد نباشیم.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه روحیه استقامت و مقاومت در جهان و منطقه جواب داده و دشمنان را به زانو در آورده است، بیان کرد: ۴۰ سال ایستادگی کردیم و ثمره آن را دیدیم، هر کجا کوتاه آمدیم و لبخند زدیم آسیب آن را هم دیدیم.

قلی‌پور با بیان اینکه استقامت، مقاومت و ایستادگی مقابل مستکبران رمز پیروزی ملت‌های مسلمان است، گفت: احترام مجلس سیدالشهدا (ع) بسیار مهم است و بسیاری از افراد در همین مجالس عزاداری متحول شدند و در مسیر اهل بیت قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار