تشکیل ستاد نکوداشت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان همدان

ستاد استانی نکوداشت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همدان با حضور اعضا تشکیل شد که طی مصوبه صورت گرفته در این جلسه ستاد تجلیل و گرامیداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در استان همدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۶۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ - 07September 2019

ستاد نکوداشت تجلیل از پیشسکوتان دفاع مقدس در استان همدان تشکیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز ستاد استانی نکوداشت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همدان با حضور اعضا در دفتر معاونت فرهنگی و امور اجتماعی استانداری همدان به ریاست «مهرداد نادری‌فر» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان و دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این جلسه به طرح برنامه، برنامه ریزی و تقسیم بندی امور در اجرای آن برای ادارات جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم پرداخته شد و از پیشنهادات و نقطه نظرات حاضرین در جلسه استفاده شد.

سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این جلسه گفت: امروز پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تندیس‌های زنده فداکاری هستند که ما باید با قدردانی و استفاده از تجربیات آن بزرگواران از ظرفیت بالایشان استفاده کنیم تا بتوانیم دفاع مقدس را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

ظفری با اشاره به شهدا و ایثارگران به نام و مطرح در استان افزود: ما به برکت شهدا و ایثارگرانی چون شهید حاج حسین همدانی و از این دست بزرگواران ظرفیت بالایی در عرصه ایثار، فداکاری و پیشکسوتان در همدان و شهرستان های استان داریم.

در ادامه جلسه جهت برگزاری همایش بزرگ نکوداشت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همدان در تاریخ هفتم مهر همزمان با سراسر کشور صحبت شد و از نقطه نظرات حاضرین در جلسه به جهت بهبود کیفیت کار استفاده شد که در نتیجه آن ستاد تجلیل و گرامیداشت پیشسکوتان دفاع مقدس در استان تشکیل و آغاز به کار کرد.

یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز صدا و سیمای همدان در این هفته برپا خواهد شد پخش زنده برنامه تلویزیونی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان است که به مدت هفت شب از 31 شهریور تا ششم مهر از شبکه همدان پخش خواهد شد.

برپایی مراسم عصر شعر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان و اجرای نمایش‌ با موضوع دفاع مقدس و پیشکسوتان از دیگر برنامه های مطرح شده در جلسه ستاد استانی نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس همدان در هفته دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار