طی حکمی از سوی سردار سرلشکر سلامی؛

فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در استان خوزستان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در خوزستان منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ - 06September 2019

فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در استان خوزستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با صدور حکمی از سوی سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در خوزستان منصوب شد.

قرارگاه اربعین سپاه با نگاه به پشتیبانی از فعالیت‌های مردمی، اقدامات و تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی در اربعین را انجام می‌دهد.

چندی پیش نیز بر اساس حکم وزیر کشور «حبیب‌اله آصفی» سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان به عنوان رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز شلمچه و «علی‌حسین حسین‌زاده» معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز چزابه منصوب شدند.

به گزارش دفاع پرس، مرز بین‌المللی شلمچه و مرز چزابه در خوزستان از مهمترین و پر تردد ترین مسیرهای کاروان ها و زائرین اربعین حسینی است که باید هر ساله امنیت و زیرساخت های لازم را برای خدمات هر چه بهتر به مردم عزادار ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار