امام جمعه کرمانشاه:

اروپایی‌ها نوکر آمریکا و غیرقابل اعتمادند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: در جریان اتفاقات اخیر در بحث مذاکرات، اگر باور به این داشته باشیم که می‌شود به اروپایی‌ها اعتماد کرد عین بی‌بصیرتی است، چرا که اروپایی‌ها نوکر آمریکا هستند و اهداف آنان را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 06September 2019

اروپایی‌ها نوکر آمریکا و غیرقابل اعتمادندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تاکید رعایت تقوا در جامعه اسلامی، اظهار داشت: بندگی خداوند، انسان را از تعلقات دنیوی و هر آنچه که او را به دنیا وابسته می‌کند، دور نگه می‌دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: در آیات قرآن مکرر خصوصیاتی به مومنین توصیه می‌شود، از جمله آن‌ها سفارش به ایمان و عمل صالح است؛ چراکه جامعه  بدون ایمان، عمل صالح و امر به معروف و نهی از منکر عزتمند نخواهد شد.

وی با اشاره به هدف قیام ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: زنده کردن سیره پیغمبر اکرم (ص) و احیای امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی امام حسین(ع) بود.

آیت الله علما پیروزی انقلاب اسلامی را برآمده از باور به عاشورای حسینی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر نهضت عاشورا و فکر حسینی در مقابل استکبار و استعمار ایستاد و با آن مبارزه کرد؛ مسؤولان این نکته را فراموش نکنند که انقلاب با خون مردم به اقتدار رسیده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: برای انقلاب سرمایه‌گذاری‌ها شده و به این راحتی‌ها به این اینجا نرسیده است؛ خون دل‌ها خورده‌ایم تا بتوانیم دشمن را به زانو درآوریم،  مبادا برخی‌ها موجبات ضعف و سستی آن را فراهم کنند.

 وی با اشاره به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: سازش نکردن، هراس نداشتن و زیربار حرف زور دشمن نرفتن آن چیزی است که امامین انقلاب، مکرر دولت‌ها را به آن تذکر داده‌اند.

آیت الله علما بی‌بصیرتی مردم را عامل اصلی شکست خواند و گفت: در جریان اتفاقات اخیر در بحث مذاکرات، اگر باور به این داشته باشیم که می‌شود به اروپایی‌ها اعتماد کرد عین بی‌بصیرتی است، چرا که اروپایی‌ها نوکر آمریکا هستند و اهداف آنان را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها