وزیر کشور خبر داد؛

مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شود

وزیر کشور گفت: امروز مرز خسروی بازگشایی می‌شود و این امر فرصت خوبی برای زائران است که با خدمات بهتر و تسهیلات مناسب، سفر به عتبات داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 06September 2019

مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در بدو ورود به استان کرمانشاه، با اشاره به اخذ تدابیر لازم برای سفر زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: مقرر است با تلاش و زحمات همه دوستان به ویژه استاندار کرمانشاه، وزیر کشور عراق، همکاران ستاد اربعین و همکاران سفارت عراق امسال بتوانیم از مرز خسروی برای عتبات زائر داشته باشیم.

وی افزود: امروز مرز خسروی بازگشایی می شود و این امر فرصت خوبی برای زائران است که با خدمات بهتر و تسهیلات مناسب، سفر به عتبات داشته باشند.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به امروز پنجم محرم، بیش از 51 هزار نفر زائر به عتبات سفر کردند که این رقم به نسبت دوره مشابه سال گذشته، بیش از 200 درصد رشد داشته است. همچنین روز گذشته 15 هزار زائر از مرز مهران عبور کردند.پیش بینی مان این است که با توجه به سهولتی که در مرزها و امور کنسولی انجام شده تعداد زائران بیشتر شود و امیدوارم مردم همکاری های لازم را داشته باشند که البته تجربه پنج ساله برای ما مفید بوده و امسال براساس این تجربه در این سفر با مردم همراهی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار