سرلشکر سلامی:

نقطه اصلی تهاجم دشمن ایمان مردم است

فرمانده کل سپاه پاسداران سرزمین و نقطه اصلی تهاجم دشمن را ایمان مردم دانست و گفت: اگر ایمان مردم سست شود فشارهای دشمن جواب خواهد داد و اگر ایمان‌ها مستحکم شود فشارها نتیجه معکوس می‌دهد.
کد خبر: ۳۶۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 06September 2019

نقطه اصلی تهاجم دشمن ایمان مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر حسین سلامی در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جایگاه این استان در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر به لطف الهی نقش و اهمیت فزاینده دارد، بوشهر تاریخی سرشار از مبارزه با استعماره بوده است، مردمان این استان، با صفا، متدین، انقلابی و ولایتمدار هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این استان به لحاظ توسعه و پیشرفت اقتصادی، اهمیت آن در حال افزایش است، گفت: نقطه نگرانی این است که اگر این توسعه با مدل غربی همراه باشد بخشی از سرمایه درخشان بوشهر را مورد آسیب قرار می‌دهد که باید صیانت شود.

وی نقطه اصلی تهاجم دشمن را ایمان مردم دانست و تاکید کرد: اگر ایمان مردم سست شود فشارهای دشمن جواب خواهد داد و اگر ایمان‌ها مستحکم شود فشارها نتیجه معکوس می‌دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه امسال شاهد درخشش میدانی در منطقه و جهان هستیم که مقام معظم رهبری آن را ایجاد کرده است، گفت: گاهی وقت‌ها گفتمان غلبه دارد؛ اما منطق آن غلبه ندارد، آن چیزی که امروز موفق شده منطق گفتمان است، منطق وقتی موفق می‌شود، ذهن‌ها را مستحکم می‌کند و ذهنی که با منطق شکل بگیرد قابل فروپاشی نیست.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند مقاومت عامل آسیب، تجدید فشار و عقب ماندگی است، ما باید این را معکوس کنیم و نشان دهیم که مقاومت عامل پیشرفت است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار