بازدید از مراکز هسته‌ای در دستورکار کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازدید از مراکز هسته‌ای از جمله آب سنگین اراک، فردو و نیروگاه بوشهر در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۶۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 06September 2019

بازدید از مراکز هسته‌ای در دستورکار کمیسیون امنیت ملی قرار گرفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره بازدید از مراکز هسته‌ای کشورمان از سوی اعضای این کمیسیون اظهار داشت: بازدید از مراکز هسته‌ای در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته است و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: بازدید از مراکز هسته‌ای از جمله نیروگاه آب سنگین اراک و همچنین مرکز غنی‌سازی فردو در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته و طبق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بازدید از آخرین روند فعالیت‌های صورت گرفته در این مراکز می‌تواند ضمن دلگرمی به فعالان این عرصه پیام‌های خوبی را به طرف‌های غربی در مورد روند فعالیت‌های صلح‌آمیز کشورمان بدهد.

نقوی حسینی با اشاره به تلاش‌ها برای برنامه‌ریزی به منظور بازدید از مراکز هسته‌ای، اظهار داشت: به زودی این بازدیدها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار