حسام بدران:

ملت فلسطین توان در هم شکستن طرح‌های تل آویو را دارد

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ملت فلسطین همانند همیشه قادر است طرح‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی در مورد مسجد الاقصی را به شکست بکشاند و از این مسجد در برابر اشغالگران دفاع کند.
کد خبر: ۳۶۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ - 06September 2019

ملت فلسطین توان در هم شکستن طرحهای تل آویو را داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و رئیس دفتر روابط ملی این جنبش تاکید کرد: طرح‌های دشمن صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی بین مسلمانان و یهودیان به منظور راضی کردن رهبران احزاب تندرو، بی نتیجه بوده و راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: درخواست‌های گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی نشان می‌دهد که سران این رژیم از پی بردن به دلایل عملیات های مقاومتی اخیر در کرانه باختری در راستای دفاع از مسجد الاقصی عاجز و ناتوانند.

بدران گفت: این عملیات‌ها بیانگر آمادگی ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی با جان و مال خود است و این مسجد خط قرمزی است که کسی حق تخطی از آن را ندارد. درخواست های مجدد مقامات رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و حمایت آنان از تعرضات روزانه به این مسجد، توطئه ای است که به هر شیوه ای در تلاش برای پیشبرد آن هستند. ملت فلسطین همانند همیشه قادر است طرح ها و توطئه های دشمن صهیونیستی در مورد مسجد الاقصی را به شکست بکشاند و از این مسجد در برابر اشغالگران دفاع کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار