شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله را نمی‌توان به بازی گرفت

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به حمله موفقیت‌آمیز این جنبش به نظامیان صهیونیست گفت: حزب‌الله را نمی‌توان به بازی گرفت و هرکس به آن حمله کند پاسخی درخور دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 05September 2019

شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله را نمی‌توان به بازی گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نعیم قاسم»،  معاون دبیرکل حزب‎الله لبنان، اظهار داشت: مقاومت این جنبش از جنس مقاومت در بازار گرمی‌های سیاسی نیست، بلکه مقاومت برای آزادی است.

وی در مراسم پنجمین شب از ایام محرم الحرام در مدرسه المهدی (ع) گفت: مقاومت حزب‌الله به این معناست که همه شرایط فراهم برای آزادی و بازدارندگی که به عنوان یک گام از گام‌های آزادی محسوب می‌شود؛ مد نظر قرار می‌گیرد و بر این اساس عمل می‌شود.

معاون دبیرکل حزب‎الله افزود: چند روزی است که نبرد هوشیاری، تثبیت حضور (در صحنه) و عزت‎مندی زمزمه می‌شود که حزب‎الله باشایستگی به این عرصه ورود کرده است، زیرا وعده داده بود به هر تجاوز رژیم صهیونیستی صرف نظر از اوضاع سیاسی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پاسخ می‌دهد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه اظهاراتش گفت: حزب‎الله با عملیاتی که علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و همگی آنرا در صفحات تلویزیون مشاهده کردند یک خودروی نظامی اسرائیل را که پنج نظامی در آن بودند با دو فروند موشک به شکل مستقیم هدف قرار داد و آن‌ها در برابر دیدگان جهانیان در آتش سوختند، زیرا با این حجم از آتش و سطح حرارت هیچ چیزی از انسان باقی نمی‌ماند، اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، انکار می‌کند که این عملیات هیچ کشته و زخمی نداشته است به این گمان که به حزب‎الله بگوید «شما نتوانستید موفق شوید». او (نتانیاهو) گمان می‌کند این یک دستاوردی برایش محسوب می‌شود. در هر حال نتانیاهو نتواست تصویر خودرویی را که در حجم عظیم آتش سوخت تغییر دهد. این تصویر گویای همه چیز است و دروغگویی نتانیاهو را در برابر افکار عمومی جهان ثابت می‌کند.

نعیم قاسم اضافه کرد: در واقع این عملیات واکنش لحظه‌ای نبود و پاسخ به اقدامات (رژیم صهیونستی) در یک هفته به طول انجامید و گستره آن سربازان، افسران، شهرک‌نشینان صهیونیست و مرز‌های اسرائیل تا عمق پنج تا هفت کیلومتری را در برگرفت. این حمله به گونه‌ای انجام شد که زندگی را در تل‌آویو مختل کرد و هیچ یک از آن‌ها نتوانستند تحرکی انجام دهند. این بدان معنا بود که آثار این عملیات تا هفت روز ادامه داشت و بر روحیه بسیاری از اسرائیلی‌ها تاثیر گذاشته بود، زیرا حزب‎الله جماعتی است که نمی‌توان آن را به بازی گرفت. هرکس بخواهد به حزب‎الله حمله کند پاسخی مناسب و درخور دریافت خواهد کرد. پاسخی که به موازنه بازدارندگی و حفظ قواعد درگیری منجر خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار