وصیت نامه شهید «محمود ترابی»:

کاروان کربلا می رود تا آرمان‌های اصیل اسلامی را در جهان تحقق بخشد

در وصیت نامه شهید «محمود ترابی» آمده است: کاروان کربلا می رود تا آرمان‌های اصیل اسلامی را در جهان تحقق بخشد و اعضای این کاروان عشق مولایشان حسین(ع) را در سر دارند و می‌رود تا برای همیشه ظلم و فساد را از جامعه اسلامی بیرون کند.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 05September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «محمود ترابي زرندي» فروردین 1341در روستای باب هوتک از توابع شهرستان زرند متولد شد. محمود تا پایان مقطع متوسطه درس خواند و دیپلم راه ساختمان گرفت و به عضویت سپاه پاسداران درآمد.

محمود سال 1362 ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. سرانجام در دوازدهم تیر 1365 در مهران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید «محمود ترابی» را در ادامه مرور می کنیم:

براستی جبهه سنگر مشق است، پس بشتابید ای برادران به سوی کاروان کربلا کاروانی که می‌رود تا آرمان‌های اصیل اسلامی را در جهان تحقق بخشد. این کاروان با کاروان راهیان کربلاست. اعضای این کاروان عشق مولایشان حسین (ع) را در سر دارند این کاروان می رود تا برای همیشه ظلم و فساد را از جامعه اسلامی بیرون کند.

آری دوستان و برادران، حسینیان زمانتان خمینی را تنها نگذارید، زیرا او سفیر حضرت مهدی (عج) می‌باشد و تو ای فرزندم بدان راه من راه الله است، راه عشق و ایثار راه شهادت، پس راهم را ادامه بده ای فرزندم.

تو ای مادر که من را در گهواره پروراندی، اکنون امانتی که خداوند در نزد تو داشت آن امانت را پس گرفت و تو ای مادر آیا موقعی که خبر شهادت من را می‌شنوی، گریه خواهی کرد یا همچون شیرزن کربلا پیامم را به گوش مردم می رسانی.

تو ای همسرم! لیاقت نداشتم در کنارت زندگی کنم تو اسیر آینده من هستی. در این دنیا فرزندم را در کودکی با مهرو علاقه به ائمه اطهار(ع) وفق بده و تربیت اسلامی را به آن بیاموز، مبادا فرزندم را رها کنی. شب‌های جمعه متوسل به خاندان عصمت و طهارت بشوید و دعای کمیل و دعای توسل و دعای ندبه را فراموش نکن. دراین شب‌های مقدس دعا مستجاب می شود، دعا کن رزمندگان اسلام بر بعثیان متجاوز پیروزشوند.

همسرم هر کاری را که می خواهی انجام دهی، ببین آیا رضای خدا در آن کار است بعد آن کار را انجام بده و تو این را بدان حجاب تو سنگر است، حجابت را حفظ کن.

همسرم اگر در طول زندگی به تو بد کردم از تو طلب عفو و بخشش دارم. دوستان و برادرانم بدانید دنیا دار آزمایش است، خوشا بحال مقاومت کنندگان، آنان ‌‌که در حوادث زندگی راه بندگی پروردگار را پیشه خود کرده اند و با تحمل مشقات فراوان در عمل ثابت کرده‌اند، فقط بنده الله هستند و در آخر من در زندگی هیچ خدمتی به اسلام نکرده‌ام، امیدوارم که شهادتم در راه حق یک قطره خون ناقابل بپای نهال اسلام ریخته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار