یادواره 450 شهید عشایر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

یادواره 450 شهید عشایر استان چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 05September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، یادواره 450 شهید عشایر استان چهارمحال و بختیاری به استقبال از کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار نصرت الله سیف، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و خانواده معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در ابتدای این مراسم با خیرمقدم به حضار، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای جامعه عشایری بویژه دو هزار و 440 شهید دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری  و 450 شهید عشایر این استان را گرامی داشت.

سردار اکبری از استقبال خوب مردمی و برگزاری موفق کنگره ملی سرداران و شهدای استان چهارمحال و بختیاری در سال های قبل و معرفی آن به عنوان یکی از کنگره های برتر کشور خبر داد و افزود: در جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری  بالغ بر 450 شهید عشایری شناسایی شده و قطعا بیشتر از این تعداد است، تعداد 12 خانواده دو شهیدی و  523 جانباز و بالغ بر 40 تا 50 هزار نفر از جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری عضو بسیج هستند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در سال آینده خاطرنشان کرد: اجرای 10 هزار خدمت به یاد ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در مناطق کمتر برخوردار بویژه مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری از سوی گروه های جهادی و همکاران من در ناحیه بسیج عشایری آغاز شده است.

این مقام ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: این جمعیت و این حضور با دعوت شهدا انجام شده و اکنون برای بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی با مشت محکم و شعار «لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است» بر پایبندی خویش پای آرمان های انقلاب و امام و رهبری تأکید می کنیم.

وی در پایان از حضور عشایر بختیاری و عشایر قشقایی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم یادواره و مسئولان استان تقدیر کرد و گفت: شهدای جامعه عشایری اولین شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بوده اند که موجب افتخار عشایر بختیاری و قشقایی هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها