جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان الیگودرز برگزار شد

جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان الیگودرز با حضور برخی از مسئو لین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 05September 2019

جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان الیگودرز امروز(پنجشنبه)، با حضور

«حمید کشکولی» فرماندار، سرهنگ «محمد برامکی» فرمانده ناحیه سپاه  و «مهین عابدینی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان الیگودرز برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت بازسازی قبور شهدای شهرستان الیگودرز برگزار شد، «حمید کشکولی» فرماندار الیگودرز با بیان اینکه شهدا باعث عزت و افتخار ملت ایران در جهان شده‌اند، اظهار داشت: کار بازسازی گلزارهای شهدا خصوصا گلزار مرکزی شهرستان، با جدیت انجام خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که اگر شهدا نبودند شاید ما الان پشت این میزها نبودیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در زمینه باز سازی قبور شهدا اهتمام جدی داشته باشند.

سرهنگ «محمد برامکی» فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در این جلسه گفت: امروز همه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول هستیم.

وی افزود: به یمن خون شهدا انقلاب مابه همه‌ی نقاط جهان صادرشده است و انقلاب اسلامی در تحولات جهان از جایگاه بسیار والایی برخورد شده است.

«مهین عابدینی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در ادامه گفت: در حال حاضر قبور مطهر ۱۶۶ شهید در سطح شهرستان نیاز به بازسازی دارند که ۱۱۵ قبر در شهر و مابقی در روستا ها است که برای بازسازی آنها نیز به شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها