دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با شهردار کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز با شهردار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 05September 2019

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با شهردار کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مراد علی محمدی» مديركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه و هیات همراه امروز (پنج شنبه)  در راستای تعامل موثر با ادارات و نهادهای سطح استان جهت ماموریت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترويج فرهنگ مقاومت، ايثار، جهاد و شهادت با «سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه ديدار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: ما تکلیف داریم که در راستای انجام ماموریت‌های ارزشمند خود که تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه فرهنگ غنی و گرانقدر ایثار، شهادت و دفاع مقدس از همه توانمندی‌ها و ظرفیت موجود بهره‌‌گیری کنیم.

سردار محمدی با تاکید بر اهمیت آشنا سازی نسل جوان و آیندگان با رشادت های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس بیان داشت: باید نسل جوان و آیندگان را با وقایع مهم  در سال‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم غیور استان کرمانشاه در جریان دفاع مقدس 9 هزارو 800 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند، گفت: جنگ از استان کرمانشاه آغاز و در همین استان به پایان رسید و آمار بالای شهدای مردمی استان نشان از حضور مستقیم مردم این استان و مقاومت آنها در حماسه هشت سال دفاع مقدس دارد.

«سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه ضمن تشکر از زحمات بی شائبه و شبانه روزی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس افزود: کار و فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار، شهادت و دفاع مقدس از دغدغه‌های بنده بوده و در این مسیر با توجه به محدودیت‌های موجود و بضاعت شهرداری کمک می‌کنیم. بنده و مجموعه شهرداری در خدمت دفاع مقدس و پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار